Coming soon

23 Dec

to a blog near you: Amy Poehler & Tina Fey, deres liv, skrivekunster og hattebruk.

03f07b563f5b804bb3172c93b3f1b087-1513ca5a9b10a0d13594280e5a4e4200a

I anledning biosirkel så klart. Jobber med innlegget, må bare lese ferdig de siste 200 sidene av Reisen til nattens ende, finne fram biblioteksbøkene jeg pakket ned i en (eller flere) av fjorten bokkassene, finne ut hvor i alle dager jeg har gjort av julepynten, jobbe 110%, spise julemat, utføre slektsbesøk og drikke et par liter kaffe først. Kortversjonen er uansett: les heller Yes Please enn Bossypants, eller aller helst, hopp over begge to å les noe Jenny Lawson i stedet. Vi snakkes på nyåret en gang.

 

 

 

3 Responses to “Coming soon”

  1. Ingalill December 24, 2015 at 1:09 pm #

    Litt skeptisk tll denne blomsterkransen, men er her uansett mest for å si, at jeg har lest, notert og det er ingen steder å gjemme seg. Hele biografisirkelen sitter nå og venter på dette innlegget. Vi gleder oss – og god jul!

  2. stjernekast January 18, 2016 at 11:46 pm #

    Jeg er spent på om hva du synes om Frys fremstilling av stemmen til Hermione.

    Ikke at det hadde noe med dette innlegget å gjøre.

    • Haruhi January 19, 2016 at 7:12 pm #

      Jeg synes han har gitt Hermione en litt plagsom stemme, men jeg synes stemmen er perfekt til Hermione. Altså, – jeg ser for meg at Hermione har en litt masende bossy stemme, uten at det er noe galt med det.

      Synes Fry leser FANTASTISK. Akkurat passe forskjell på stemmene (ikke over-the-top som det gjerne blir) og rett innlevelse og og og.

Leave a Reply

