BRB, going to Italy.

22 Oct

Alene. Bare meg og angsten min. Også stedsansen mine da, som er på størrelse med en fem stjerners dessert. Jeg har aldri reist alene før. Knapt reist før in fact (en klassetur og en praksisperiode – og de kan nesten ikke telles; alt jeg gjorde når problemer oppstod var å sette meg i skredderstilling på gulvet å ta fram boka mi). Pakket resten av kofferten på fem minutter, men oppdaget nettopp at hvis jeg lar Reyulf (mr. kindle) ligge hjemme, er jeg teknisk sett uten lesestoff. Jeg mener; tre bøker og fem dager?!

7 Responses to “BRB, going to Italy.”

  1. Johanne Magnus October 22, 2012 at 3:31 pm #

    Hei! Først; takk for kommentar på bloggen min! Glad jeg klikket meg inn på din, den er jo kjempekul:) Lykke til på reise…uten Reyulf. Hold oss oppdatert.

    • Haruhi October 28, 2012 at 9:49 pm #

      Takk i lige måde (like måte?)!

      Jeg overlevde, – og koste meg attpåtil (og leste ikke ut en eneste bok, sssh).

  2. Stjernekast October 28, 2012 at 9:00 pm #

    God tur! Du er modig som reiser alene! Det er en sånn ting man burde gjøre minst en gang i livet har jeg fått inntrykk av. Selv har jeg aldri reist alene og synes derfor du er supermodig. Jeg måtte notere ned boka The Crow Road etter å ha lest kommentaren din på bloggen til Ellikken!😀

    • Haruhi October 28, 2012 at 9:43 pm #

      Yay! Det sprer seg! Håper du får lest (og likt, – obligatorisk altså) The Crow Road.

      Takk. Jeg følte meg ganske modig / redd selv i grunn. Selv om det kun var snakk om en liten uke. Til min egen store overraskelse gikk det veldig bra, og en liten del av meg håper at dette bare var oppvarmingen for uendelig mye mer alene-reising.

  3. ellikken October 29, 2012 at 11:27 am #

    Jaggu er jeg i ekstase over at du likte min kjære Crow Road! Og tenk at også Stjernekast har pirret nysgjerrigheten sin! Hvor kan vel ikke dette ende, spør jeg bare😀

    Og så gullende godt at du overlevde turen. Du er modigere enn meg, det skal du jammen meg min hatt ha!

    • Haruhi October 29, 2012 at 1:40 pm #

      JA! Elsker internett. Mitt nye mål i livet er å få så mange som mulig til å lese din omtale av Crow Road (og derav, automatisk, Crow Road itself).

      Du har vært i samme rom som Line OG Linda Eide: hvis jeg er modigere enn det skal jeg gå å ta over verden asap. (Hey, ennå en måte å få flere til å lese Crow Road på…).

      • ellikken October 30, 2012 at 10:25 pm #

        Hahaha, o’herlige du🙂

Leave a Reply

