Happyface!

20 Apr

Se hva jeg fikk i posten i dag! Jeg var så heldig å bli trukket ut som vinner av Ellikkens giveaway –  og er derfor blitt beæret med Ellikens all-time-favourite; Iain Banks – The Crow Road. Litt skummelt, men mest gøy. Bare det at boka er elsket av Elliken er grunn nok til å ville lese den, men når den i tillegg har den forsiden, og baksideteksten høres forlokkende ut – da er jeg solgt. Gleder meg! (Det fulgte også med en sjokolade i gaven, men jeg har nok, eh, næringsvett til at den ikke fikk være med på bildet).

(Jeg har allerede gitt utrykk for ønske om nytt kamera / ny mobil – beklager kvaliteten, eller mangelen på sådann).

6 Responses to “Happyface!”

  1. ellikken April 20, 2012 at 8:43 pm #

    Høhø, jeg gikk noen alvorlige runder med meg selv før jeg sendte avgårde boken. Diiiin utgave er lidderlig mye finere enn min! Faderullanmin hatt så teit med sjokoladen: vi får skylde på tollerne eller koffertslengerne på Stanstead. Harepusene er i alle fall knakende gode, det skal du vite! Formodentligvis er knuste harepuser med sjokolade og karamell ikke så verst det heller.
    Håper, håper, håper du liker The Crow Road!

    • Haruhi April 21, 2012 at 9:32 am #

      Oi! Ser at jeg formulerte meg utydelige. Sjokoladen overlevde postgangen helt fint, den klarte seg bare ikke så lenge i mitt hjem. Spist opp i løpet av fem sekunder, mens tanken om ta bildet dukket opp sånn ca et par timer senere. Den VAR god. Fine fine pakken!

  2. ellikken April 21, 2012 at 11:24 am #

    Hehe… Sånn å forstå. Jeg vurderte å slenge med en Wispa bar også, men det var – uhm – begrenset plass i Bokkilden-eska. Eller så ville jeg ha den selv, så klabert. Fare for det, ja😀

  3. Isabella April 21, 2012 at 12:48 pm #

    Gratulerer med vinner pakke!:) Har ikke lest boken, men så ut som en veldig fin bok:) Kos deg med premien:)

  4. Julie April 22, 2012 at 11:56 am #

    Gøy med pakker i posten. Særlig når innholdet er favorittbøker og sjokolade… Mmm.

  5. astridterese April 25, 2012 at 3:26 pm #

    Gratulerer! Det er kjempegøy å få bøker i posten! Spesielt sånne en ikke har betalt for🙂

Leave a Reply

