Påskeglimt / jeg ønsker meg et bedre kamera

11 Apr

14 Responses to “Påskeglimt / jeg ønsker meg et bedre kamera”

  1. animablu April 11, 2012 at 9:12 pm #

    Liker garnkyllingen!😀 Og nissen i bakgrunnen…

    • Haruhi April 11, 2012 at 9:15 pm #

      Haha! Nissen merket jeg ikke selv en gang. Urofft, mamma, uprofft. Og, det er den kuleste garnkyllingen jeg kjenner, i alle fall.

  2. romvesen April 12, 2012 at 6:15 am #

    Koppen din!!! Digger jo Penguin-covere.

    • Haruhi April 12, 2012 at 6:58 pm #

      Jeg ELSKER koppen. Og ønsker meg flere. Er egentlig ikke så glad i Great Expectations, men måtte skaffe meg en Dickens-kopp så fort som mulig – når min far fikk en Austen (ugh) kopp. Gjorde ikke saken bedre når min mor skaffet seg to (!) Agatha Christie kopper + en Conan Doyle til min bror.

      • Stjernekast November 15, 2012 at 6:04 pm #

        Koppen din #2!! Jeg er ikke så glad i Store forventninger jeg heller, men så lenge man har lest den har man lov til å drikke av koppen tenker jeg.

        Jeg trenger også et (nytt) kamera. Det eneste jeg har (og har hatt) bor inni mobilen min. Jeg trenger også:

        -Lesebrett fordi det er miljøvennlig og bøker tar så mye plass.
        -En feit Tv å se gamle filmer med (Den jeg har nå er fjorten år gammel. ‘Vintage’ -sier vi).
        -En ny laptop (ikke fordi jeg vil ha en men fordi den jeg har nå gir meg støt daglig).

        Akk.

  3. Elida April 12, 2012 at 3:08 pm #

    Eg har Penguin-kopp med Jane Eyre på:-) Agatha Christie har eg og lest; Den forsvunne domprost, og nå er eg i innspurten av Liket i biblioteket🙂

    • Haruhi April 12, 2012 at 7:00 pm #

      Jeg elsker Penguin-koppene. Må skaffe meg flere. Liket i biblioteket tror jeg muligens er min Marple-favoritt, selv om jeg ikke husker så mye av den.

  4. Isabella April 12, 2012 at 5:32 pm #

    Hehe, likte den kyllingen din godt:) Likte koppen din godt også:) Kos deg videre:)

    • Haruhi April 12, 2012 at 7:01 pm #

      Takk – den ble laget en gang på slutten av småskolen er jeg redd, jeg var ikke så begavet. Ha en fortsatt fin dag du også!

  5. astridterese April 19, 2012 at 2:12 pm #

    Vi spanderte på oss et skikkelig kamera, og det er jeg glad for. I fjor mistet jeg to av mine nærmeste og det var flott å ha nydelige bilder av dem det gikk ann å forstørre.

    Jeg sliter med å få tak i The Moonstone. Jeg har bestilt den fra Deichman, men den er ikke kommet enda.

    SV: Du kan finne billige The Sandman bøker både hos Adlibris.no og The Book Depository. Jeg har skrevet dem på huskelisten der, men jeg kan ikke kjøpe alt jeg vil ha hele tiden🙂 Egentlig håper jeg at jeg får dem til bursdagen min neste gang! Hint, hint til mannen min…😀

    Jeg lånte alle The Sandman på biblioteket. Det var ikke noe problem. (Jeg har forresten lånt alle Det mørke tårn og Flight bøkene på biblioteket også)

    • Haruhi April 25, 2012 at 4:42 pm #

      Av en eller annen grunn hadde denne kommentaren havnet i spam-filteret mitt. Merkelig!

      Ja, – det må være noe av det mest verdifulle med å ha skikkelig kamera, mulighetene til å forevige mennesker og minner.

      “Min” superfine utgave av The Moonstone kom fra biblioteket, og hvis jeg skal tro lappen inni, har den ikke blitt utlånt siden 1982! Tror jeg må gjøre et nytt forsøk med Sandaman via biblioteket, tenker jeg gjør det når jeg har skrevet ferdig bacheloren (hvis jeg ikke føler at jeg fortjener å kjøpe hele serien, etter ferdigskrevet bachelor da).

  6. astridterese April 19, 2012 at 3:34 pm #

    SV: Enig. Det er også grunnen til at jeg ikke har kjøpt denne serien. Jeg ville aldri klart å begrense meg til bare en!🙂 Nå håper jeg mannen min tar hintet…

    Det er ille hvis bibliotekaren ikke vil hjelpe deg med å finne denne serien. Jeg kjenner jeg blir litt provosert! Serien finnes på Deichman, Bergen Offentlige bibliotek og Trondheim folkebibliotek/Sør-Trøndelag fylkesbibliotek blant annet. Så det burde være fullt mulig å få tak i dem

  7. siljeblomst April 21, 2012 at 8:42 pm #

    Kult bilder! Penguin – koppen var kjempefin – sånn ønsker jeg meg🙂

  8. siljeblomst April 21, 2012 at 8:43 pm #

    Det skulle stått kule bilder😀

Leave a Reply

