Brb, going to Tanzania

19 Jan

Pausebilde / en passende beskrivelse av mitt indre for øyeblikket; hvor faen er sokkene mine –  AFRIKA – kanskje jeg burde ha søkt på sommerjobb før jeg dro – AFRIKA – lurer på om jeg trenger å ha med meg noe pensum – AFRIKA – hm, håper noen andre vet hvor mobilladeren min ligger – AFRIKA.

4 Responses to “Brb, going to Tanzania”

  1. ellikken January 19, 2012 at 12:28 pm #

    Du skal ut og redde verden! Grådig imponert og veldig misunnelig. Ønsker deg en strålende flott opplevelse, think of me and I’ll be there😉

  2. Siv January 21, 2012 at 5:55 pm #

    Du må kose deg så myyyyyye!!!!!!

  3. Lines bibliotek January 22, 2012 at 11:07 am #

    God tur og lykke til!! Gode tanker sendes din vei, dvs sørover:-)

  4. Julie January 22, 2012 at 5:36 pm #

    God tur!🙂

Leave a Reply

