Pst

3 Nov

Bloggpause var mer behagelig enn jeg trodde; det flommer over med cupcakes, smågodt, tørka kokos og grønn te, samtidig som det står heller dårlig til med lesningen.  Jeg er med andre ord ikke ferdigpauset, men bryter bare fasten for å legg igjen en fantastisk link: Adventures in Depression, den beste beskrivelsen av depresjon jeg noensinne har lest  – og jeg har faen ikke lest få.  (Og, nei, dette er ikke et dårlig hint om at den o’store bloggpause skyldes mentale problemer hos undertegnede, med mindre mangel på tiltakslyst og kreativitet kan kalles en lidelse.)

5 Responses to “Pst”

  1. ellikken November 4, 2011 at 7:52 am #

    Tusen takk for glimrende link, den skal jaggu deles!🙂

    Psssssssssst! Ble glad da jeg så du hadde oppdatert. Nemlig!

    • Haruhi November 5, 2011 at 9:18 am #

      Og nå ble jeg glad! Både fordi noen trykket på linken, og fordi du ble glad nå du så updaten!😀

  2. Julie November 5, 2011 at 12:06 pm #

    Du har rett. Det der var en veldig, veldig god beskrivelse. Sier meg forøvrig enig med Ellikken – ble glad da jeg så at du hadde postet noe.😀

  3. Lines bibliotek November 5, 2011 at 2:17 pm #

    God beskrivelse, med fantastiske illustrasjoner! Men hva snakker du om? Er ikke mangel på tiltakslyst og kreativitet en lidelse? Hvorfor lider man da under mangelen? (Støyen du nettopp hørte var verdensbildet mitt som gikk i tusen knas.)

    Fortsett med jevnlige oppdateringer om bloggpausen!

  4. Haruhi November 7, 2011 at 7:36 pm #

    Julie: Nå ble jeg glad igjen!

    Line: I så fall har jeg gyldig grunn til bloggfravær! Kanskje til og med krav på sykemelding? Lurer på om jeg skal erklære bloggpausen for ferdig; og i stedet gå over til å si at jeg blogger på aktiv sykemelding.

Leave a Reply

