Noen ganger får jeg lyst til å lese et helt forfatterskap (og gjerne en biografi eller to), bare etter å ha sett et par fotografier

28 Aug

(Fotograf ukjent i begge tilfeller, dessverre. Skulle gjerne ha likt å møtt fyren som turte å ta det siste bildet. Hell, jeg skulle gjerne ha likt å ha møtt Blixen herself, men det får da være måte på drømmerier og umuligheter.)

4 Responses to “Noen ganger får jeg lyst til å lese et helt forfatterskap (og gjerne en biografi eller to), bare etter å ha sett et par fotografier”

  1. Lines bibliotek August 28, 2011 at 6:03 pm #

    Enig. Sinnsykt kule bilder. Kul dame.

  2. animablu August 28, 2011 at 6:57 pm #

    Du hadde helt rett i at hun ikke hører til bakpå boka. Men man kan se at hun har vært en skjønnhet, selv om hun ser skummel ut som eldre dame😛

  3. monika August 28, 2011 at 7:05 pm #

    Syfilis! Jeg kjøpte den afrikanske farm på markedet på Grønland og fikk med en minibiografi om Karen, og den var faktisk mer interessant enn boka.

  4. Haruhi August 29, 2011 at 3:37 pm #

    @ Line: ja ikke sant? Kjenner jeg begynner å få smaken for henne.

    @ Anima: Ja, hun var virkelig en skjønnhet! Og det synes jo forsåvidt på bildet av henne som gammel dame også..hvis man ser lenge nok på det etter det første “sjokket”.

    @ Moinka: jeg er snart ferdig med Den Afrikanske Farm nå, og liker den veldig godt, men jeg tror gjerne at en biografi om Blixen kan være vel så interessant🙂

Leave a Reply

