Valgets kvaler

25 Mar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eller

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En eksamenskarakter jeg vil tørre å vedkjenne meg uten promille på 1,5 eller et snev av noe som ligner livsglede i løpet av de neste ukene.

5 Responses to “Valgets kvaler”

  1. labben March 25, 2011 at 12:45 pm #

    Pfft, karakterer, hvem bryr seg om det? A Spot of Bother!!!!!!

    “The Curious Incident…” er forresten på vei til deg. Jeg har glemt hvilken dag jeg sendte den, men den er sendt og har nok kommet et stykke på vei. Må bare beklage at jeg er en treig pakkesender, jeg håper du får glede av boken når den endelig dukker opp =)

    • Haruhi March 25, 2011 at 1:19 pm #

      Nei, ikke jeg iallefall. Ikke nok, anyways.

      “A Spot of Bother” er virkelig en sann glede å lese! Og mer enn en smule for drivende til å avbrytes til fordel for fakta om endokrine sykdommer. Så jeg lurer på om jeg rett og slett skal erklære eksamenslesning en teknisk umulighet på nåværende tidspunkt, og lese ut boka.

      “The Curious Incident..” kom fram i dag! Jeg takker og bukker, og gleder meg til å lese den igjen!

  2. Lines bibliotek March 25, 2011 at 7:24 pm #

    Livsglede, helt klart! Selv klarte jeg å unngå slike problemstillinger helt ved å studere litteratur. Mye morsommere, om enn mindre fornuftig.

  3. Kathleen March 25, 2011 at 8:59 pm #

    Jeg leser ‘A spot of bother’ nå og… det er gørrkjedelig! Føler jeg må dytte meg fremover i den. For noe makkverk. Det er derfor jeg er på internett nå. Vil egentlig heller sitte i sofaen og lese, men orker ikke å lese mer i den. Gah.

    • Haruhi March 25, 2011 at 9:35 pm #

      Kathleen: Jeg synes den var veldig morsom. Ikke på nivå med “The curious incident…”, men like fullt en underholdende bok. Litt som å se å en god tv-serie, som egentlig bare handler om mord og sex – men som får meg til å tenke på livet mitt allikevel. Har en snikende følelse av at jeg kommer til å glemme handlingen forholdsvis snart, dessverre.

      Line: Jeg ble rådet til å studere litteratur en gang i tiden. Av en overivrig norsklærer. Tror jeg svarte at jeg ville beholde hobbyen min som hobby. Virket fornuftig den gangen, virker ikke fullt så fornuftig nå.

Leave a Reply

