Four

16 Feb

10 ting som er superfint hos det motsatte kjønn.

  1. De har Samwise Gamgee.
  2. De har alle de beste forfatterne. Nesten.

5 Responses to “Four”

  1. Kathleen February 17, 2011 at 6:01 am #

    eg er enig i 2’eren, men tør aldri si det høyt i fare for å få alle feministene på nakken. Dvs. at jeg jo også er feminist, men det er rett og slett menn som er flinkest til å skrive altså. Jeg kan nevne ti mannlige forfattere jeg liker for hver kvinnelige.

    • Haruhi February 18, 2011 at 8:38 am #

      Ja, det er sånn ting som er ganske politisk ukorrekt å si høyt – men som like fullt er sant.

  2. Isabel February 17, 2011 at 5:41 pm #

    Samwise Gamgee❤ Han er berre heilt utruleg…

    sv: Dei grunnane du nevnte, er dei eg óg har fått høyre, men dei virkar like ulogiske for meg. Ifølge ei veninne som jobbar på ein daglegvarebutikk, har salget faktisk auka etter at dei vart kalla raude appelsiner, så kanskje det faktisk er logisk… Folk flest er vel berre rett og slett ikkje like hard core og tøffe som oss!

  3. Isabel February 17, 2011 at 8:23 pm #

    sv: Haha, ja. Eg ser det for meg “mannen døydde av indre lekkasjar av raud kroppsleg væske”. Og vampyrar drikk ikkje blod, dei drikk raud, kroppsleg væske, og då høyrast det ut som dei drikk urin med blod i, og det er jo berre merkeleg.

  4. Isabel February 17, 2011 at 10:02 pm #

    sv: Hahaha! x) Ja, for urin kan ein jo skaffe seg utan å bite og drepe. Bra vi er enige om dette! : D

Leave a Reply

