One

28 Dec

15 spennende og fine fakta om deg + et bilde.


1. Jeg tror ikke det finnes femten spennende, eller fine, enkeltstående fakta om meg.

2. Men det er litt kult/ forstyrrende at jeg akter å bli sykepleier uten å kunne firegangen, eller forskjellen på høyre og venstre.

3. Og at det ene øret mitt ligner ganske mye på et alveøre.

4. Secretly lurer jeg på om grunnen til at jeg ikke liker krim, er at jeg er for dum til å henge med i handlingene, huske hvem som har sex med hvem, hvem som skylder hvem penger, og ikke minst hvem som er døde av hva.

5. Jeg kunne alle hovedstadene i Afrika på rams, men husker aldri hvilken fylker Norge består av.

6. Det morsomste jeg vet er død baby vitser.

7. Jeg har minst to yndlingsbøker, som jeg skammer meg såpass over å elske, at jeg ikke har dem oppført som yndlingsbøker på bokelskere.

8. Hver natt før jeg går til sengs sjekker jeg inni skapene,under senga og mellom putene for monster.

9. Ja, jeg tror helt ærlig at det finnes monster. Og drager.

10. Og hattifnatter.

11. Jeg har lest flere chilenske bøker enn norske.

12. Det mest avskyelige jeg vet om er menn med pølsefingre.

13:  Jeg er forelska i Gregory House.

14.  Og Hannibal Lecter.

15. Men jeg liker egentlig ikke leger.

Ingen sa noe om hva bildet skulle være av.

2 Responses to “One”

  1. labben December 28, 2010 at 1:18 pm #

    Hvilke bøker er det du skammer deg over å elske? Den vekket min nysgjerrighet😉 Jeg tror ikke jeg har noen bøker jeg skammer meg over å like, men jeg hører fremdeles på Backstreet Boys innimellom – det er ikke vanskelig å skamme seg over hehe..

    House er gøy, men jeg foretrekker Hugh Laurie i britiske komedier.

    • Haruhi December 29, 2010 at 2:24 pm #

      Lolita er en av bøkene jeg ikke tør å føre opp som favoritt, jeg elsker boka, men det er noe urovekkende med å elske en slik bok, dessuten får jeg ofte en følelse av at jeg elsker den av “feil grunner”, og klarer aldri helt å sette fingere på hva det er som gjør at jeg er så glad i den.

      Jeg synes Hugh Laurie er fantastisk i mange andre roller også, blandt annet i black adder, hysterisk morsomt. Men House, både mannen og serien, er en av mine livs største kjærligheter😛

Leave a Reply

