Tredvedagersutfordring.

26 Dec

Så.

Nå har jeg hengt meg på en slik tredvedagersutfordring. Litt fordi dette ikke er en blogg lenger, og i alle fall ikke en bokblogg, og ennå mindre enn sukkerspinnsboble. Men, mest fordi det å skrive uten å tenke, det å skrive meningsløse lister, det å egotripe totalt i skriftlig form, har en slags form for terapeutisk effekt. Litt som å snakke om seg selv, til noen man faktisk klarer å innbille seg at hører etter, selv om de planlegger neste ukes middagsmeny, litt som å pakke inn julegaver til folk man faktisk tror ser på gavene før de river av papiret og litt som å skrive skolestiler. Jeg savner å skrive skolestiler, og jeg elsker å pakke inn julegaver, det hender seg at jeg pakker inn gaver for venner og familie, til folk jeg ikke vet hvem er.

Lista går som følger, og jeg klarer virkelig ikke å huske hvor jeg stjal den fra.

1. 15 spennende og fine fakta om deg + et bilde.
2. En ting du har kjempelyst på akkurat nå.
3. 5 ting som får deg til å le
4. 10 Ting som er superfint hos det motsatte kjønn.
5. Yndlingssangen din for tiden.
6. 10 ting du vil gjøre før du dør.
7. 5 ting du elsket da du var yngre.
8. Et outfitbilde.
9. 10 artige/fine ting i huset/leiligheten din.
10. En situasjon du kunne tenke deg å være i om 5 år.
11. Et bilde av utsikten fra valgfritt vindu i huset/leiligheten din.
12. En spennende/artig historie.
13. 10 ting du virkelig setter pris på.
14. 5 ting som er bra med livet ditt akkurat nå.
15. En rar/fin drøm du har hatt.
16. 5 ting du ønsker deg til jul.
17. Oversikt over hva du har i veska.
18. Noe som rører deg.
19. En oppskrift på noe godt.
20. 5 fine ting med våren, sommeren, høsten og vinteren.
21. En bok som har betydd mye for deg.
22. Favorittproduktene dine (hår, sminke, hygiene osv)
23. 5 dyr du kunne tenke deg å ha (trenger ikke være tradisjonelle husdyr)
24. 10 fine blogger.
25. Et bilde hvor du er kjempekjempeglad/smiler
26. Forklar hvordan det kjennes for deg å være forelsket.
27. 5 steder som er fine å være på.
28. En måte du kunne tenke deg å tilbringe påskeferien på.
29. Noen du savner.
30. Noe som kommer rett fra hjertet, i form av tekst/bilde/video/tegning/kombinert.

Leave a Reply

