Purple Hibiscus

20 Jul

Sweetmotherofjesus, denne likte jeg. Virkelig. Jeg likte den så godt at jeg ikke tør å starte på en ny bok. I frykt for at den vil blekne opp Purple Hibiscus, i frykt for at den vil bli grå. Ufortjent. En liten stemme bakerst i hodet forteller meg at boka nok “rent teknisk sett”  ikke er en fantastisk bok, at den i hvertfall ikke er så magiskfantastisk som jeg vil ha den til å være.  I think I’m in love. (Og derfor stopper jeg her, derfor avstår jeg å si noe mer om boka. Det blir litt som når noen snakker om kjæresten sin når de er nyforelska. Som grilla marshmallows dyppa i sjokolade, overstrødd med sukker og pynta med nonstop.)

4 Responses to “Purple Hibiscus”

  1. HybelMarte July 23, 2010 at 8:21 pm #

    Du kan virkelig lage bilder. Fikk lyst til å lese boka, wihi.

    SV; Veldig enig. Få tungvekterne frem i varmen!

  2. tinekatrine July 23, 2010 at 10:23 pm #

    den er veldig fin. folkene er ikke så fine da..

  3. Ida July 27, 2010 at 2:18 pm #

    Hyggelig at du likte diktet mitt😛

    Åh, ikke enda en bok jeg vil lese! Jeg har typ 11 stykker på nattbordet som venter på meg allerede. Sukk. Burde sette av et halvår til bare lesing tror jeg.

  4. Heidi December 24, 2012 at 2:14 am #

    Boktittel notert!

Leave a Reply

