“I hate time. It never does what you want it to”

21 Jun

Jeg lå på det kalde gulvet og kjærestekoset, han hadde snuta godt plassert i halsgropen min,jeg hånda godt plassert på kinnet hans, og blikket godt plassert i retning taket. “Åh jeg er så glad i..” sier jeg i den beste kosestemmen min, mens blikket mitt sveiper over bokhylla, “..bøkene mine”.

Og sånn går nu dagan.

I det siste har jeg levd på feelgood type leseløvelettlest. Nesten. Jeg har funnet ut at feelgood passer godt som en motvekt mot hjemmeeksamen, mikrobiologiske begrep, sosialantropologisk tenkning og teori om teoretisk etikk. Nok om det. Siden sist har jeg blitt ennå dårligere til å blogge. (Nei, ikke i den forstand at det gjør meg til en dårlig blogger å poste sjeldent. I den forstand at jeg har mistet det lile snevet av humor og ordkontroll, som en gang gjorde mine blogger nesten-verdt å lese. Kvalitet foran kvantitet folkens)

Kjærestefrosken begynner å le. Jeg facepalmer, og prøver å ro meg i land med at, så klart er jeg glad i ham også, men det vet han jo, kanskje bøkene ikke husker det? Her burde noen ha minnet meg på at jeg tilbringer cirkum hver tredje helg med kjærestefrosken, og cirkcum hver tredje time med bøkene mine. Men det var ingen tredjemann i rommet, så vi forsatte bare å le.

Leave a Reply

